RSS 2.0

Riga är verkligen vackert.

Nu har vi för en liten stund sedan checkat in på hotellet. 
Clarion Collection Hotel Valdemars heter det. 
Vi ska snart iväg igen men vi ska ta oss en dusch först. För jag lovar att det är varmt här. 
 
Men delar med mig av lite bilder jag tagit redan. 
 
 
 
 
Här är terminalen för Tallink. Just på detta kort är när båten ska vändas. 
 
Kanalen var magisk att följa. Alla fina kanalbåtar. Vi valde dock att gå. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna polisbil stod typ och ladda batteri.
 
 
 
 
 
 
 
Mycket fint att titta på. Har valt att inte dela med mig av alla bilder. För jag rekommenderar er att åka till Riga. 
Nedan kommer 3 bilder från hotellrummet. 
 
 
Nej, nu har jag inte tid att sitta här. Duschen väntar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback