RSS 2.0

Gamleby - Trollstigen

Mysig plats att gå på. Vägen upp var brant men efter varje backe så fanns en bänk att sitta och vila på om så önskades. 
 
Men det var en härlig promenad med roliga statyer i skogen. 
Här kommer dock bara ett urval av bilder av de jag tyckte blev roliga samt andra. 
 
Obs: gå inga genvägar nerför, jag gjorde och föll på rumpan och kan då även säga att blåmärke är ett faktum. 
Men i fallet så tänkte jag akta kamera och mobiler. Så de klarade sig. Hade ändå kameran och 3 av 4 mobiler på mig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det fanns massor av olika "troll" och tyvärr så var det 3 bilder som jag vill lägga upp här som var förstora. Så ni får hålla till godo med de som finns här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback