RSS 2.0

Det växer!

Här kommer lite bilder från balkongens växtlighet.

Från vänster
Spenat, citronmeliss och sallad. Citronmelissen var lite seg i starten men vad gör det. De har ju kommit upp lite. Sen var de faktiskt frön vi sparat ett tag. 

Denna är nyplanterad. Våran vinst från igår på Nynäs slott. 

Denna lilla stackare är nog den enda som faktiskt kommit upp. Ska bli nå blommor men kan ju då säga att dessa frön är 2 år gamla så jag blir imponerad om det ens blir något. Frågan är om det ens är rätt. 😂😂

Tomatplantan har inte växt något vad jag kan se men den har lite blommor på gång iallafall. 

Penséen jag planterade var liten och hade knoppar när jag planterade den men nu så strålar blomman 😍 Älskar färgerna. 

Kanske de blir smultron 👌

Pelargonen har fått lite mer knoppar och jag väntar med spänning på att få se färgen på denna. 

Denna blomma kommer jag inte ihåg namnet på men den passar så fint med sina rosa små blommor 😍

Krassen har gått bananas i lådan. Men ser var ju tanken. 😂

Tråkigt på ljungen mellan kannan och svampstolen som mist sin färg på topparna. 
Men här ser ni även krassen utsträckning. 
Jordgubbsplantan verkar trivas iallafall 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback