RSS 2.0

Dag 7 💉

Bild 1: steriliserar omrÄdet dÀr jag ska sticka nÄlen med dosen frÄn Gonal-f.

Bild 2: Dosen jag ska ta. Som ni ser pĂ„ mina fingrar sĂ„ Ă€r de sĂ„riga osv pga psoriasis. 

Bild 3: Injektionen ska sprutas in. Vet ju att jag varit lite dĂ„lig pĂ„ att ta bilder men gjorde de nu. 

Bild 4: Spruta nr 2 som Ă€r Fyremadel. Denna dos ska in i lĂ„ret nu. 

Bild 5: SĂ„ hĂ€r ser de ut efter att jag tagit denna spruta. Men de Ă€r endast för ca 5 min sen lĂ€gger sig svullnaden och det ser bra ut igen. Denna gĂ„ng gjorde de inte ont och sticka. Men kĂ€nde sĂ„klart en mindre smĂ€rta i lĂ„ret efter injektionen. Men börjar vĂ€nja mig nu. 
Och inget illamĂ„ende 👍😊

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback