RSS 2.0

Femöre 13 maj

Har lite bilder å visa sen den 13 maj. 
Är inte så jätteaktiv just nu här som ni kanske märker. Först beror de på att jag lägger mycket tid på plugget. Vill ju att de blir bra osv.
 
Förra helgen hade jag dessutom en axel som inte ville funka, tror jag tog upp det i förra inlägget. 
Och med tanke på att jag inte lägger så mycket tid på annat än plugg och hemmet så blir det inte så mycket inlägg. 
Livet går vidare ändå. Kan ju inte ta kort på en diskad tallrik bara för att göra ett inlägg. Kan inte heller ta bilder på de jag "jobbar" med. Eftersom de är en kurs som fotoakademien har. 
 
Så ni får helt enkelt hållas. Lovar att dela med mig av de jag kan iallafall. 
 
Nu kommer iallafall bilderna från den 13 maj. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag roa mig med att så ute på balkongen. Mulet ute men morötter och rödbetor ska de bli sått ändå. 
 
Kanske blir lite bilder efteråt. Kanske inte jättekul med en bild på endast jord men ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback