RSS 2.0

Härlig dag och kväll.

Vid 10.30 kom Monica och jag öppnade lite presenter. En tavla med bild från Oxelösund som hon tagit, en jättesöt ängel och en grow your own owl grasshead.
(Bilden togs senare) 
Sen gick jag och Monica ner till Long för brunch. Var rätt mycket folk där idag om man jämför med igår. När vi ätit klart så gick vi till Ica för att köpa hårfärg. 

Kom hem chillade och färgade håret på Monica.
Vi åt sukiyaki till middag som var riktigt smaskigt.

När vi ätit gick Fredrik för att sova. Nattpass tre nätter pågång.
Jag tog med mig Elicia och Monica och gick ut för att fota lite. 
Här kommer bara några bilder.







Nu är de dags att sova. 😂 Natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback