RSS 2.0

Gröna Lund med min älskling :)

i lördags kom ullis och hämtade elicia halv 13 tiden... när jag kom in igen så kollade jag på klockan och blev lite nervös att jag inte skulle hinna ner till stan för att möta robban...
men det var han som var sen... men vi hann precis till tågstationen :)

när vi kom upp till sthlm kl 15.15  så åkte vi tunnelbanan till slussen och där kollade vi upp när djurgårdsfärjan gick... som gick var 10 min... sedan var det bara att gå och äta... det blev kebab med klyftpotatis... :) var helt okay, men jag hade hellre tagit ris men det var slut...

sedan knallade vi runt lite och kollade och sedan drog vi till grönan... vi var på grönan ca 17.40..
när vi hade kommit av färjan så kom det 2 polisbilar och en piketbuss... vet inte riktigt alls vad det handlade om men det var en crew som hade tjaffsat med 3 tjejer tror jag iaf... han blev nog tagen btw..

sedan så gick vi spökhuset, lustiga huset, åkte vilda musen och vanliga berg o dalbanan, rocky jet, frittfall fast det råkade bli tilten :P, svänggungorna, kärlekstunneln och flygande mattan...
jag blev skiträdd i spökhuset 3 ggr... helt otroligt... jag som inte trodde jag var så rädd, men det e klart mörkt och reaktionen när någon rör på sig som man tror ska vara stilla... :P

vann 1 nalle till elicia, 2 pkt med självlysande stjärnor, piratgrejer till robbans son, you and me forever mus och diadem med sverigebollar på :)

vi hade iaf en underbar kväll...
vi var hemma till kl 1 på natten...


Kommentarer
Postat av: madde

vad skönt att höra att ni hade det bra.kram madde

2010-08-30 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback