RSS 2.0

myskväll med regn och rusk

som ni vet så blev det tacos här hemma igår och Marcus kom över... Kenneth var tydligen inte sugen på det..
nåja, vi blev mätta och belåtna och kollade på film och tv... Elicia somnade efter många vänder fram och tillbaka tillsammans med Monica.. Älskar dig skruttan och tack för hjälpen <3

vi satt och kollade på tv och läste roliga historier :P
nästa gång det blir en sådan kväll kommer jag ta fram några spel att spela istället :)
de knallade hem framåt 23 tiden igår och jag började kolla på göta kanal 2... dock orkade jag bara 30 minuter och sedan gick jag och la mig... men som vanligt så hade jag svårt att sova.. så somnade frmåt 1..

vaknade halv 7 imorse.. Elicia tyckte att vi skulle gå upp så vi kollade klart på göta kanal 2 :P hon älskar ju båtar, lastbilar, bilar, flygplan.. ja de mesta fordon :P haha
så såna filmer funkar jättebra..

vi käkade frukost och nu kollar hon på göta kanal 1 :P
hihi
har varit ute en sväng i regnvädret.. men det duggade bara så, det är ju inte direkt så man blir blöt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback