RSS 2.0

BVC

vaknade tidigt och gick hemifrån med Elicia vid kvart över 8 för att hinna till bvc till 8.45. 
väl där så fick Elicia rita lite. 
sedan var det längden som var 115,5 cm och vikten 23kg. 
 
sedan var det dags för sprutan och Elicia fick sitta i mitt knä och jag fick hålla emot den armen som hon valde att få sprutan i och sedan fick jag hålla i såpbubbelburken i den andra och hon blåste bubblor. i samma stund som sprutan togs sa Elicia aj och sedan så var allt klart :) 
 
Så fick hon bestämma vad för sak hon skulle ta med sig hem i hemliga burken! och hon valde ett sudd och en tatuering med en sjöhäst på :)
 
Sedan gick vi till dagis och där var Elicia till 14. och hon slapp feber! så skönt! 
 
Nu ska jag sova :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback