RSS 2.0

Frukost, shopping, lunch, buss och middag på stan

Ja detta inlägg blir långt. Men innehåller bara bilder från Stockholms skärgård. Sen dog min telefon :P Hahaha
 
När vi vaknade så gick vi och åt frukost. Mums.
Och sedan blev det shopping. Handlade nog mest godis! Men det lär ju räcka ett tag framöver med tanke på att jag nästan aldrig äter godis. 
 
Senare åt vi lunch och sedan blev de shopping igen. :D

Här kommer lite bilder
 
 
 
På bussen hade vi jätteroligt! (tänker inte gå in på vad som var roligt eftersom det är andra personer inräknade och jag hänger väldigt sällan ut folk)
 
När vi väl var hemma hos Monica så packade hon upp och sedan drog vi ner till stan för att äta middag och efter det så blev det hem igen och nu ligger vi här hemma. Jag på en luftmadrass men fan så skönt! Sängarna är ju inte alltid så sköna på båten men man är utvilad iallafall :)
 
Men nu säger jag natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback