RSS 2.0

Middag, Spa och fest!

Just nu ligger vi i hytten och ska sova. Ska upp igen kl 9 för att inte sova bort hela dagen på båten. 
 
Men först ska jag slänga upp bilder och säga vad vi roat oss med under kvällen :)
 
När vi kom till terminalen så checkade vi in och sedan fick vi gå genom en säkerhetskoll. De scannade väskor och kläder och jag hade ju självklart kvar en flaska med vatten som de tog. De frågade om jag ville ha tillbaka flaskan. Nej varför då?? 
Men innan vi hamnade där så stod de 3 killar bakom oss. En var trevlig av de tre iallafall. Men ja! Tänker inte riktigt berätta allt för då kommer de bli så väldans långt inlägg. 
 
18.30 så var det dags att äta buffe och det var ju naturligtvis väldigt gott och uppskattat då. 
 
När vi ätit och gått en sväng på båten så var det dags för relaxing i spa delen. Och det var ju underbart skönt måste jag säga. 
 
 
Efter denna underbara relaxing så var det ner och fixa sig för PARTY!!
Och vi hade så grymt roligt! Nu kommer fler bilder. Drinken som finns med är Monicas då jag endast drack alkoholfritt och det är ju inte lika roligt att lägga upp här :P
 
 
 
Så nu säger jag godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback