RSS 2.0

Sovit, lättare smärta

När vi kom hem jag och Fredrik så la vi oss båda två. Elicia skulle ändå på sportlovsmys i kyrkan så vi passade på.

Jag sov mellan 16.30-18.20 vilket var mer än behövligt efter natten ch den tidiga morgonen för mig.
När jag vaknade så hade all smärtlindring gått ur kroppen och jag kände en svag känsla av smärta i underlivet. Men de kanske inte är så konstigt. Haha. Men jag tog ingen stark smärtlindring utan en Alvedon. Jag är ju en sådan person som vägrar trycka i mig tabletter om jag kan klara av smärta. Min mensvärk är ungefär i samma klass som de känns nu efter en Alvedon. 

Men har ju en underbar sambo som finns hemma nu för att hjälpa mig om de är något. Så han värmde en värmekudde till mig som jag har på magen. Dock börjar värmen försvinna då de är över en timme sedan den värmdes. 😂😂

Men men, jag mår strålande trots smärtan jag har men i slutändan så är de säkerligen värt all smärta, slit och resor. 😍 
Bild 1: En byggnad i Örebro (vet inte vad de varit eller är) 
Bild 2: När vi lämnade sjukhuset så valde vi max och detta var numret vi fick. Går att läsa ordernr från båda håll 😂 aldrig varit med om tidigare. 
Bild 3: När vi äntligen fick se oxelösunds skylten och visste att snart är vi hemma. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback