RSS 2.0

Ultraljud

Idag hade jag tid 09.15 för att med ultraljud se hur stora äggblåsorna blivit.
Jag fick samtidigt som läkaren mätte blåsorna skriva ner de hon kom fram till. 
Vad siffrorna betydde vet jag egentligen inte. 
Men höger hade 3 äggblåsor på 10 och 6 st under 10
Vänster sida hade 1 på 11 och 4 under 10.
Så det var för få som hade rätt storlek. 
Så fortsätta med sprutorna, invänta telefonsamtal från Örebro samt nytt ultraljud inbokat på fredag samma tid. 

Tog sedan en tripp till Folkis. Träffade Annika samt några till och lärare. 
Nu sitter jag på bussen hem för att äta, vila ch kanske sova någon timme då jag inte kunde somna igår utan somnade väl runt 03.30 och gick upp 7.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback