RSS 2.0

Fotoakademien

Igår satt jag och lyssnade på en digital föreläsning från Fotoakademien och kan säga att jag kände mig så grymt inspirerad efteråt och valde då att prata med min älskade sambo Fredrik som sa helt enkelt KÖR!


Så vet ni? Nu kör jag!
Jag kör helt enkelt. 12 veckor av detta men har 1 helt år på mig att göra allt. 😊


Jag har gjort första uppgiften innan man startar modulerna.
Och första uppgiften var en videopresentation om sig själv. Så kul! Den tänker jag dock inte dela med mig av.

Men reagerade på en annan sak när jag skulle göra en snapchat story idag.
Jag behöver färga mitt hår.

Sen har jag gjort första modulen klar idag. Nästa modul kommer nästa vecka. 
Men under tiden kan jag göra de andra kurserna som innehåller fotografering, Redigering osv. Jag behöver inte vara sysslolös. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback