RSS 2.0

2 paket

de två paketen som jag tror jag nämnde i förra inlägget...
var korten som jag beställt från extra film... vissa kort var suddiga, men det gör inte så mycket... mobilkameror e ju inte de bästa... men men...

träffade sedan på Malin, Elicias äldsta kusin... så vi följde med henne till alla hennes tjejpolare... vilket var väldigt kul.. elicia charmar ju alla... så jag gick in på george och tog en choklad med grädde och en skål med majs till elicia... hon gillade det... satt i knät på det mesta och knallade runt med sofia och malin...
tror vi satt där minst en timme och sedan gick vi hem... träffade Danne och Hugo... så stod och pratade lite...

väl hemma så la jag henne i sängen och vips så sov hon... mammas lilla busunge...

nu har jag ätit en sen lunch... nu vet jag inte alls vad det blir... hänga lite inne på fb kanske... :P

bye bye

Kommentarer
Postat av: madde

jadu barn är roliga.jag var blyg när jag var liten men min dotter charmar alla som hon ser.dom flesta i alla fall.så barn är helt otroliga.kram

2010-04-06 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback