RSS 2.0

barnvakt

idag så vaknade jag och hade så förbannat ont i ögat... :(
vet inte vad jag gjort eller varför de gör ont :(
har fortfarande ont i hakan också :(
hmm

har diskat och skaffat mig en barnvakt tills imorn kväll :) FESTA!!!
njae, utan alkohol, kanske en cider eller något sådant... men inte mer än de :)

Monica och hennes kompis Lina ställer upp och sover hos mig fredag till lördag... :) så de har ju mycket de kan göra... kolla filmer, spela xbox, sitta vid datorn... :) så sysslesatta e de nog garanterat när min lilla älskling sover :)

ikväll blir det att följa med Madde och kolla på hennes gubbes innebandymatch :) hihi...
ska försöka få lite mer narpackat också... :) usch vad jag e duktig :P

har diskat och röjt lite i köket nu på dagen när elicia sovit...


då tar vi tag i mina tankar för en stund...
du förstår inte varför du betyder så mycket för mig... nog bara jag som förstår det...
du finns alltid där när jag behöver prata av mig... och känner att jag skulle behöva göra det nu igen... men det får vänta tills vi båda kan och har tid :) hihi...
Kramar i massor till dig sweetheart... <3
you are my angel :)


Kommentarer
Postat av: madde

du får ha en så rolig fredag kväll gumman.

ja vi synes ju snart.jag hoppas det går bra för gubben.säg till om du vill ha hjälp me packning.kram

2010-04-08 @ 16:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback