RSS 2.0

diskat och packat..

nu på kvällen har jag känt mig mycket mycket piggare även fast jag nyst en hel del... haha...
var ner och hämtade paketet... gosedjuret till min farbror var jättesöt ;)

han kommer nog bli glad när han får den tror jag... han fyller ju iaf 50år i år... hade jag kunnat hade jag åkt dit... han bor ju ändå i Danmark :P men men, får ta en tripp dit när elicia blivit lite äldre och man har mer pengar att röra sig med :)

jag har även vart hos minna en stund idag :) hihi... och nu på kvällen så har jag diskat, städat en del och packat lite mer... men usch, massor kvar fortfarande... vet inte vart jag ska göra av allt :P haha...

men det e ju en del som ska kastat också :)


så vad tror ni?? kommer han bli glad??

Kommentarer
Postat av: madde

nä men vad söt.oj vad duktig du har varit.kram

2010-04-14 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback