RSS 2.0

grinig unge

idag har elicia varit grinig hela dagen...

umgåtts med minna och barna idag och vi har haft det skoj som vanligt...
hoppade även över elicias sovtid idag... eftersom hon ändå var så grinig... så att hon kunde sova tidigt...

kollade på unga mödrar innan vi gick hem från minna och när vi kom hem blev det mat och sedan sova för den unga tösen :P

fan, det sliter på en att sova dåligt och sedan att hon ska vara grinig, en riktig mammagris e hon... ska försöka få någon att ta henne i helgen.. så jag får lite ensamtid...
så jag kan slappa och göra sånt jag måste... :)

snart ska jag även kolla på vampire diaries men det gör jag på datorn... hihi tv6play :P

är även på bättre humör och mer positiv idag än var jag var igår kväll när jag var lite små deppig...

synd att vi inte kunde umgås idag nu när du ändå e hemma :) hihi


Kommentarer
Postat av: madde

hoppas du får en bra helg gumman.kram

2010-04-30 @ 07:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback