RSS 2.0

Helgen i stort sett...

hmm, fredag var lugn... hemma och kollade tv, spela data, myste en massa med elicia, packade lite och städade...

lördag var jag upp till Manges mamma och hälsade på... fikade lite, elicia lekte och myste med "farmor" sedan sov hon en stund och vid 17 tiden så gick jag till Minna och lämnade av elicia till Marika och sedan gick jag till pizzerian cleopatra... gänget bestod av roger, minna, roger syrra marie och deras kusin Desse och en kompis viktoria om jag minns rätt...
det skulle bli filmkväll :) 1 skräckis... Paranormal activity och sedan blev det Liar Liar... haha... jim carrey

men Paranormal activity var helt jävla sjukt bra men förbannat jobbig att kolla på så...
jag e inte den typen som blir rädd... men vissa filmer e fett najs... :) haha
har du lätt för att få mardrömmar och tror saker ska nog inte se den för du kommer garanterat skrämma upp dig själv...

hmm... söndag... först blev de innebandygrejs i thomashallen... och efter de timmarna så blev det upp till Malin, Monica och Marcus... Monica kom ju hem idag från Polen... :)
men vi hade det nice med kaffe och mycket skit snack och elicia var bara busig...

nu sover min lilla busa och jag ska faktiskt ta och gå och lägga mig strax...




Du får mig att må bra, även fast vi inte snackar lika mycket som förut.. Men varje gång jag känner mig deppig eller känner att något är fel så tänker jag på dig... så blir jag glad... :)
Du är verkligen den underbaraste killen som finns... :)



Kommentarer
Postat av: madde

jadu gumman vilken helg du har haft.kram

2010-04-19 @ 07:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback