RSS 2.0

helgen

usch, vad jobbigt det e när man inte kan berätta precis allt :( men det är sådant jag minns ändå...

det var iaf riktigt mysigt :) hihi..
och det vet du...


vad hände annars under lördagen... hmm var hemma till 10 och sedan så var det bara att leka med elicia och fixa här hemma hela dagen...
gick och la mig tidigt...

idag så har jag bara hunnit gå ner på stan och hämtat ut ett paket... hihi.. ja, det kommer paket hela tiden... :P
hihi... 6 filmer till mig och ett påslakanset till elicia :)

snart ska jag se till så elicia sover en stund och då ska jag passa på att diska...

Malin min äldsta systerdotter ska komma förbi här idag också, men när vet jag inte riktigt...


Kommentarer
Postat av: madde

jadu gumman visst är det jobbigt att inte kunna berätta men du har ju minnet hihi

vilken rolig helg du har haft.

kram <3

2010-04-11 @ 13:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback