RSS 2.0

Lekparken

tack för sällskapet :)

idag har jag varit hemma... fredrik kom förbi på kaffe och vi snackade lite... :)
sedan så skickade jag mess till Monica och frågade om hon hade lust att följa med ner till lekparken nere vid visholmen vid biblioteket... och det ville hon...

så vid 15 tiden så gick vi ner mot stan in på coop för att köpa med oss lite fika...
när vi kommit dit så fick elicia gunga lite... åka lite rutschkana... :) det tyckte hon om...
minna kom sedan ner med roger och barna...

eftersom det började bli lite kallt så gick vi upp till minna ett tag... hon ville att jag skulle färga håret på henne och det e självklart att jag gör...

dagen var helt okay... även fast jag varit vaken i natt och legat och tittat på tv... mtv bla... :) hihi...
gick och la mig mellan 7-8 i morse... elicia vaknade 9 utan välling... upp och göra sedan sängen igen... 1 timme sedan hade hon tagit av sig blöjan och kissat på två ställen i hennes säng... *SUCK*

nu blir det tunna bodys på nätterna... :) måste köpa trosor till henne :)

Gung gungsötiswiiiiMonica, Elicia och Jasse <333


Kommentarer
Postat av: madde

vilka goa vänner du har som vill vara med dig gumman.vad söt elicia är.kram <3

2010-04-04 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback