RSS 2.0

Måndag å Tisdag

måndag var jag hos minna ett par timmar och umgicks med henne och barna...
annars blev det väl inte så mycket...
blev en del snack på msn på kvällen...


Grattis Roger :)
vaknade tidigt och gick upp, var redan vaken när Minna ringde... sov inte så bra i natt om jag ska vara riktigt ärlig... var helt sjukt...
men skyndade ner på stan och tog en fika på george... efter det blev de in på coop och köpa tårta, dricka och serpentiner :P sedan blomaffären och köpte en jättefin bukett blommor...
sedan hem och fixa till rogers lägenhet... mycket bra blev de... gick hem igen :P och hade precis bytt blöja så ringer minna och säger att de är i strängnäs igen... så det var bara att springa upp till roger igen och ta fram tårtan... springa ner igen och vänta tills de kom :P

Roger blev i vilket fall överraskad och mycket glad :) fan vad jag och minna e bäst :P

när vi fikat och snackat ett tag så var det hem igen och klä elicia för att sedan följa med minna och hämta barna... handlade lite när vi kommit ner till stan igen...
tog en fika hos minna och snackade lite...
sedan in på lidl på vägen hem för att handla lite saker hem... :)

stod och snackade med en trevlig kille som heter Robin... jobbar för telenor... stod och snackade lite om allt möjligt... :) riktigt nice :)
sedan hem fixade käk och sedan somnade elicia... sen vaknade hon igen vid 19... och då kom jag på att fan kattmat hade jag glömt köpa... på med kläderna igen och ner på stan igen...
men nu e jag iaf hemma igen :)

hihi...
ska försöka få min busunge att sova nu :) så jag kan sätta mig och kolla någon film...

Kommentarer
Postat av: madde

gumman vad du har sprungit idag.då lär du få sova inatt.kram <3<3

2010-04-20 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback