RSS 2.0

Minna + Barna

Minna messade mig och frågade vad jag gjorde och jag har väl egentligen hur mycket som helst att göra... men bestämde mig för att gå till henne iaf...
presenten till Roger hade kommit som e från oss båda... så kunde jag se den samtidigt :)

käkade mat där och elicia lekte med STORA gosedjur och dansade med Jeppe och Jasse...
vi har det alltid kul så :) elicia var måttligt trött när vi kom hem men det blev sova en timme nu e hon vaken igen :P sitter och leker med hennes sommarleksaker (hink, spade, kratta, vattenkanna och sil med Hello Kitty på) hihi...
Elicia och Panda
Elicia och Panda igen :)
 Minnas Katt Burn :)
Elicia och stoora vovven
hihi :)


Kommentarer
Postat av: madde

jadu ibland har man inte lust med det man har att göra utan då går man till sina vänner istället.jaa söt hon e men pandan ;)

många kramar

2010-04-07 @ 19:27:28
Postat av: jessica

haha gud vad söt tösen är....lite lik pappa faktiskt:) kram

2010-04-08 @ 12:15:57
URL: http://oliversmamma.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback