RSS 2.0

minna hela dagen :)

idag så orkade jag verkligen inte gå upp förrän halv 10 :P så låg i sängen tills dess... och hur är det möjligt... elicia roade sig själv :P hihi...

sedan så blev det att följa med minna upp och hämta barna... i skitvädret... snö och regn skit... usch usch...

käkade där och sedan så fick barna umgås... hihi... sedan följde jag med minna till apoteket när Marika hade kommit... Minnas syster...

rätt skönt att vara utan elicia ibland... även om det bara e för några minuter... :)

kom hem vid halv 8 typ och elicia var dundertrött... somnade direkt efter blöjbyte och med en flaska välling... ska börja ta bort vällingen snart... för hon ska äta ordentligt ändå...


nu till matchen mellan hv och dif... ja, vad ska man säga... det e så jävla lika... och det har varit sudden death i 4/5 matcher... ja herregud... go HV71 :)
inte för att jag håller på hv annars eftersom jag e en stolt gnagare...
men kan ju inte låta djurgårdare ta guldet... NEVER!!!!!

Så hellre HV än DIF!!!!



Kommentarer
Postat av: madde

full rulle som vanligt på dig du gumman.kram

2010-04-23 @ 07:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback