RSS 2.0

ny svacka igen :(

idag har dagen rullat på... varit och fikat med minna hos roger... kl 11 gick jag hem igen för att kl 12 skulle jag tvätta... så ner i tvättstugan... sedan ringer Anders och jag snackar med honom ett tag och sedan dyker även Ullis m.m upp... krille skulle flytta till hennes gamla lya... :)

elicia somnade och vaknade sedan av att minnas underbara barn kommer in och ropar på mig... men det gjorde inget, elicia skulle ändå vakna då... så det blev att gå ner i tvättstugan igen och fixa och trixa...

diskat och städat en del idag och sedan kom Monica också... så vi gick ner samtidigt till stan för hon skulle till kyrkan sedan... så in på coop och köpa det viktigaste...
sedan hem ner i tvättstugan med elicia i tvättkorgen och slänga ner allt i torktumlaren... tur att det var torrt...
upp och fixa iordning maten och sedan äta och bada som vanligt på kvällarna för elicia... hihi, hon kladdar ju så mycket nu för tiden ;) ska alltid ha mat i håret... :P hihi

sedan mysa och leka lite och sedan ner i sängen för min underbara tös... :P
efter att hon somnat arga snickaren och sedan lite efterlyst för att veta vad det handlade om och sedan fuskbyggarna... men blev inget tittande på det... haha... gjorde annat... typiskt mig :P

har iaf kommit fram till att jag kommit i en svacka igen...
och det handlar just om det här med högtider... alla vänder sig till sina föräldrar/släkten för att fira högtider men det kan inte jag göra... en annan får liksom fråga för att komma in någonstans... ingen frågar mig...
smått irriterande...
sedan e de det här med flytten...
har kommit in i stadiet där jag verkligen inte vill flytta... men samtidigt känns det skönt att komma bort.. men NEJ!!! fan också att jag måste flytta...


Kommentarer
Postat av: madde

nä men lilla gumman.finns här det vet du..kram

2010-04-29 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback