RSS 2.0

På besök

idag har jag och minna + våra barn varit uppe och hälsat på marko och annika... visst så var det bara annika hemma och barna då förstås... :)
vi hade det jättekul och elicia skrattade en hel del... var där i flera timmar... när vi kommit hem så somnade elicia en stund men e nu vaken igen :) tyvärr blev de inga bilder...

fikade lite där och snackade en massa... och barna lekte väldigt mycket...

så vad bjuder kvällen på då??

Monica och Lina kommer hit om 20 minuter och ska stanna tills imorn så jag får roa mig lite :)
behöver lite miljöombyte nu känner jag... så det blir tokmunken ikväll med minna och säkert en massa andra man känner :)
ska bli skönt... men som sagt blir nyktert då jag inte har så mycket pengar :)

ska faktiskt ta med mig kameran ner till krogen idag :) så det kommer bli några bilder :)
kramisar på alla som läser


Kommentarer
Postat av: madde

ja du får ha det så roligt ikväll.du får hälsa minna från mig.kram <3

2010-04-09 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback