RSS 2.0

påskmiddag

vaknade först vid 9 och gick upp och gjorde välling till elicia... sedan somnade jag om igen... vaknade vid 12 och då gick jag upp...

sedan så kom mange och vid 14 tiden gick vi upp till hans föräldrar för att äta påskmiddag vid 16...
visst att vi var tidiga men det e lika bra att gå så man verkligen hinner nu när elicia vill gå en massa...

middagen var riktigt trevlig och elicia åt sill, potatis, lax och macka... när det sedan blev dags för köttbullar och prinskorv så var hon redan mätt... hihi... bra att hon äter sånt... :)

fikat blev lite senare och då åt hon en halv bulle och drack påskmust...

när vi sedan skulle gå så såg jag Ludde han kom gående med barnvagn... sen så ville elicia gå så vi gick ut i gången och då såg vi Evelina och lilla Alexander som är 8 dagar yngre än Elicia...
så då fick de träffas igen :) hihi... var rätt kul och se... för de stod bara och tittade på varandra och sedan började alexander att gå och då gick elicia efter...
sedan kom en hund och elicia pekade och sa vova eller något åt de hållet... riktigt sött :)

lägger in en bild senare då bilderna kommit in på evelinas fb... hade ingen kamera själv :)

nu sitter jag här vid datorn och elicia sover :) sååå skönt... hon har ju varit vaken hela dagen så då e det skönt med att hon sover nu på kvällen... :)

Kommentarer
Postat av: madde

ja du gumman ibland är det skönt när barnen sover på kvällarna.längtar till den dan vi kan träffas nåt.kram <3

2010-04-03 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback