RSS 2.0

sjuk och blä....

trodde jag skulle klara mig men under natten så blev jag troligen sjuk :(
dock ingen feber, men förkylning och ont i halsen som faaaaan...
hoppas det går över snart... mycket varmt blir det nu kan jag säga :)

men tror det känns värre än vad det egentligen är... för jag e inte speciellt matt i kroppen som jag brukar vara... :)

idag har det inte hänt så mycket faktiskt...
jo jag har ett paket att hämta ut som är till min farbror som bor i danmark... :) hihi... den e jättesöt verkligen...
ska ta kort på den när jag hämtat ut den... vilket nog inte blir idag...
men lägger in bilden här sedan :)

idag så blir det att faktiskt ta tag i saker så fort elicia sover en stund nu på dagen... dock lite tidigt för henne att sova just nu... hon sitter och leker med duplo :P hihi...


Monica har gjort denna :) hihi... vadå sur eller något på bilden :)

Kommentarer
Postat av: madde

stackare krya på dig..kram <3

2010-04-14 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback