RSS 2.0

små stress

fredag...
var en rätt små stressig dag... tyckte jag iaf... var ner till af och skrev in mig... så nu e jag ute för jobb igen...
minna var också med... men jag var klar före... men sedan gick vi förbi lidl, minna, socialen och sedan till Roger... sedan följde jag med minna hem och var där till 13... sedan gick jag hem för Marcus skulle komma och han slutade 13.20... så väl hemma så var jag hemma i kanske 30 min innan Marcus kom...
sedan blev det pizza och träffade Matte på pizzan :P

på kvällen blev det sedan film och lite halo3 :P hihi...

lördag...
Har varit uppe till Roger och gett honom presenten från mig, minna och barna :) tror han blev riktigt glad över den... sen blev det smörgås tårta och kaffe... :) även hans mamma, moster, kusin och syster var där... ja såklart minna också... men fick gå ner till mig och lämna elicia... för hon var så trött... tur att marcus var hos mig då... :)
så när jag kom hem var elicia vaken, men kunde ändå följa med Minna en bit hem... :)
nu väntar jag tills jag ska ha tvättstugan... :( USCH, orkar inte men jag måste... finns inga handdukar och elicia bodyn börjar sina... :P haha...

bilder kommer i ett eget inlägg :P kommer vara lite blandat :P


Kommentarer
Postat av: madde

full rulle som vanligt.kram

2010-04-24 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback