RSS 2.0

Snorig och usch :(

idag när jag vaknade kände även jag av att jag var för tunt klädd igår när jag, Sofia och Elicia gick till Karina...
jaja, smällar man får ta när man e så korkad... :P

jaja, elicia har som sagt sovit riktigt dåligt inatt... :(
men man får ju ta det som mamma ibland :P hihi...


snackade med minna i luren och senare på dan knallade jag ner på stan och sedan upp till minna en stund... så käkade middag med henne, roger och barna... pannkaka och plättar :) elicia åt faktiskt plättar och jordgubbssylt... hmm, hon som inte åt pannkaka... samma smet :S

fick ett mess av malin (äldsta systerdottern) hon ville komma över till mig och det e klart :)
så gick hem och efter en stund så kom hon... :) gullungen hade skickat efter skor till elicia :) värsta söta :)

dessa bilder är tagna från skopunktens hemsida :) lättare att få med detaljerna :)

nu sover iaf min lilla tös... hoppas det håller i sig en stund :)

Kommentarer
Postat av: madde

stackars liten :( hoppas hon kryar på sig snart.kram

2010-04-13 @ 07:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback