RSS 2.0

Söndag

hmm, snacka om händelserik dag...

satt vid datorn elicia hade somnat där vid lunch som hon gör vissa dagar...
då hörde Sofia Thörne av sig...
Min fasters gamla fosterbarn..
hennes sambo skulle åka till strängnäs för att jobba som väktare inne i präntaren... och hon hade inte så mycket att göra... så hon bestämde sig för att komma hit...

vilket jag tyckte var jätteskoj...
så vi träffades ovanför präntaren vid 15 tiden...
sen så bestämde vi oss båda för att vi skulle överraska Karina... :) (min faster)...
så vi knallade hem till mig för att hämta blöjor, och de som e nödvändigt till elicia och började gå till tosterö...
vi hade tur Karina var hemma...

Karina visste inte att det var sofia jag hade med mig... ingen reaktion alls... så elicia gjorde något och hon började en mening med att så brukade Sofia göra... när jag sa att det var Sofia som satt där.. Chockad och otroligt glad blev Karina... mycket tårar kom men det var verkligen underbart att se :) vi var där tills kl 19 :)
de snackade om massor och jag tyckte det var så kul...

senare på kvällen när jag väl var hemma så fick elicia feber och ville inte alls sova... :( hmm... jaja... sånt man får ta... :)

Elicia tyckte iaf om Sofia och det var riktigt skönt... tyvärr blev de inga bilder...

men tog ner en från fb :) så ni får se hur underbart fin hon är :)

Kommentarer
Postat av: madde

vad roligt att det gick bra.kram

2010-04-13 @ 07:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback