RSS 2.0

tisdag

vaknade av att ellie var galen vid halv 8... herregud tänkte jag... men fick henne att somna om... :) hihi

sedan gick jag med minna upp till förskolan... hon skulle ha möte och då passade jag på och leka med elicia i lekparken där min kusin med familj bor... en stund i varje fall... sedan gick jag till ok och köpte dricka och en bulle till mig och elicia att dela på... men det slutade med att jag kastade min del för den var torr... elicias var nog godare eftersom det var det i mitten hon fick :P

sedan väntade vi utanför  förskolan på minna och barna... sedan hem till minna och dricka kaffe och snacka lite...
nu kom mange och hans tjej för att mange ville träffa elicia :)

sedan blir det kaffe hos grannen :)

Kommentarer
Postat av: madde

fullt upp som vanligt gumman.saknar er.kram

2010-04-27 @ 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback