RSS 2.0

valborg

idag vaknade jag rätt tidigt för att vara jag... halv 8... av Elicia såklart...
men hon var grinig hela förmiddagen så vid 12.30 så somnade hon... sov cirka en timme...
sedan kom Monica hit... var här en stund och sedan knallade jag, Monica och Elicia ner till stan... ja Elicia gick en bit :P

handlade lite och sedan började vi knalla upp till Markussons:P hihi..
på väg hem hämtade vi upp Marcus från fritids... och från långbergsskolan och till matpiraten gick elicia... :)

gick in där och köpte ett paket kakor och 3pack festis... :P så Elicia skulle kunna dricka något, eftersom hon kan det där med sugrör nu :P
väl framme så var Malin hemma
hjälpte Monica att förbereda tacosen vi skulle äta... jag tog hand om löken och gurkan... Marcus tog tomaterna och Monica köttfärsen :P

Sedan kom även Mimmi och Felicia :) så det blev riktigt trevligt med massor med folk... Elicia åt ganska bra... men verkade inte så sugen på tacosen men hon fick i sig lite, plus banan, gurka och en del kakor :P

Monica tog med sig Elicia när hon skulle gå och möta Lina... och det hade gått bra... väldigt konstigt... Monica var ju med ;O)...
När Elicia e grinig ska jag ringa hit Monica i fortsättningen :P hihi, så blir hon världens goaste unge igen :P

spelade lite Wii med Marcus också... bowling... jag vann med 166p medans Marcus fick 141...

klockan 20.30 visade det sig att Elicia var riktigt trött så det var bara att sluka kaffet, klä på henne, göra välling och gå hemåt...
Träffade även Mirko, Linnea och 2 vänner till dom...

Nu e jag hemma och Elicia sover sött i sin säng...
Nu ska jag göra annat...
Någon majbrasa blev det inte...
Men har faktiskt en bild från förra året som jag slänger upp :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback