RSS 2.0

värdelösa dag

igår var en sån där värdelös dag då jag inte orkade göra så mycket...
var helt lost bara för att jag sovit för många timmar under natten... ca 11 timmar... usch...
i natt har jag sovit 7-8 timmar och jag mår fan så mycket bättre...

igår fick jag besök av alex ett tag på eftermiddagen... vi spelade lite halo3... sedan blev det matlagning... potatis och fiskbullar... elicia åt upp nästan allt... duktig tjej.
sedan blev det bad och ner i sängen för henne... :)

när hon väl hamnat i sängen så diskade jag och sedan så spelade jag faktiskt klart halo3... så nu har jag klarat de på easy :P haha..


idag vet jag inte vad som händer... fick 2 avier... hmm, undra vad jag har beställt nu då?? jag har inte beställt något det e det som e grejen...
nu blir det blöjbyte och sedan vet jag inte...

Kommentarer
Postat av: madde

jadu vännen som här då.isabella sover o dom flesta säger att man ska ut i detta vackra väder men ingen lust.jag ska glo på tv en stund o bara vara.kram

2010-04-06 @ 11:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback