RSS 2.0

värdelöst

när allt känns värdelöst... som det gör just nu... vad gör man då??
vet inte alls...

idag har jag iaf haft besök 3 gånger... först kom minna på kaffe... sedan kom marcus för att låna telefon, sedan monica för att umgås en stund med elicia... :)

är fett lack på en viss person... som lovar men sedan skiter i det...
konstigt att man mår skit... NEJ, verkligen inte...

nu försvinner alla ifrån mig verkar det som... njae, inte alla... inte minna, och släkten och du madde... men resten bara puts väck...

e jag en sån elak/tråkig människa som man inte kan umgås med... eller e det för att jag har barn... eller vad fan e det för fel...

nej, knappt jag orkar uppdatera bloggen... :(

Kommentarer
Postat av: madde

gumman du vet att det är bara att säga till så kan vi planera in nån dag som vi kan umgås.hemma hos dig eller hos mig.det vet du.jag finns för mina vänner.kram

2010-04-01 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback