RSS 2.0

vilken underbar dag

dagen började bra... Ringde upp minna som ringt mig och hon frågade om jag ville ha kaffe... ja, visst varför inte tänkte jag...
då kommer hon ner från gubben hennes med två koppar... :) hihi... så nästan kaffe på sängen... du e ju bara så BÄST tjejen :) <3

vid 10 så bestämde vi oss för att gå ut och gå... sitta inne i soliga vädret... nej...
så var ner till stan och härjade lite och sedan hämtade vi barna kl 13 istället för 13.30 men klockan var typ 13.30 när vi kom därifrån för barna ville ju inte hem... hihi...
sedan så fick jag mess om att mina skor hade kommit... åh fan vad nice :)
skora kunde jag ha... ;) sååååå nice :P bilder har ni redan sett så de kan ni glömma ;)

elicia somnade under tiden vi kollade på alvin och gänget :P hihi... sov 1 h eller något i den stilen...

gick hem vid 18.30 typ... så nu sitter jag här och har kollat på ett avsnitt med vampire diaries trodde jag skulle hinna se klart de innan de visade dagens avsnitt på tv... men nejnej, elicia skulle ju störa... nu sover hon iaf :) skönt...

ne, nu blir det något å äta, e småhungrig... elicia åt ju hos minna... makaroner och köttbullar ;) hihi

Kommentarer
Postat av: madde

tänk om man hade en sån som minna.du har tur du gumman.kram <3<3<3

2010-04-15 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback