RSS 2.0

dag 2 på förskolan

elicia väckte mig kl 3 i natt och vägrade sova förrän kl 5 igen... suck...
somnade om och försov mig självklart... vaknade kvart över åtta... upp och göra frukost och sedan sticka iväg... var på förskolan 09.10..

sedan var det fruktstund... lek inne till lunch och det blev potatismos och korv... elicia åt riktigt bra idag... :)
sedan så knallade vi hem till minna för att se om hon somnade i vagnen... men nu vet jag att det e onödigt att hon sover på dagis...
lika bra att hon e vaken under tiden hon ska vara där :)

var där ett par timmmar, snacka lite och elicia sov en stund...
sedan bestämde jag mig för att gå hem då elicia skulle äta och hinna bada innan hon ska i säng...

nu sitter hon och kollar tv och jag sitter här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback