RSS 2.0

en sådan dag :)

elicia hade en dålig natt när det väl började regna så vaknade hon för att det verkligen smattrade på rutan...
så tog in henne till mig och robban... :)
hon ville inte sova längre och ville hellre leka så då blev det hennes säng igen...
blev väckt av min snygging i morse... och kl halv 8 gick jag upp...
insåg att elicia fortfarande låg och sov och tänkte att hon fick sova tills hon vaknade...
när kl blivit halv 9 ringde jag dagis och sa att jag tog ledigt för henne pågrund av nattens dåliga sömn...

elicia vaknade halv 10 sedan och fick i sig lite frukost och sedan knallade vi ner till minna...
vid 13 gick hon på sitt möte på ams...

under tiden hon var på mötet så ringde jag ams som man ska göra en gång i månaden och redogöra vad man gjort under en månadstid...

gick hem framåt sex och nu ligger min lilla skrutta och sover...
jag ska ta mig an disken och fixa lite annat här hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback