RSS 2.0

Förråd

idag drog jag och elicia över till minna...
så det blev att dricka en kopp kaffe, sedan gick vi ner i hennes förråd och började stöka omkring... men det blev riktigt bra i slutändan...  :) mycket som kunde kastas som tog plats... :) nice nice...

sedan så fick jag springa och köpa cigg åt henne... så mötte jag monica och drog med mig både monica och lina upp till minna eftersom vi hittat en del böcker som minna ändå inte ville ha... så monica, jag och lina kollade igenom dom :)

gick hem vid 18 tiden för att elicia var grinig... så lagade mat direkt... tur att jag hade mat från igår... så vi har ätit... elicia badade och nu ligger hon och sover...




längtar tills på fredag :) varför berättar jag senare.. när det redan varit fredag... vill inte ta upp något ännu...

lördag till söndag blir det tälta med monica, lina, joel, elicia och jag och kanske en till... :) ska bli riktigt roligt faktiskt.. grilla, bada om vädret tilllåter... ska försöka få med mig kortlek så vi har något att göra om det blir tråkigt väder... :)

men blir nog fler inlägg innan dess...

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback