RSS 2.0

Första dagen på förskolan

vaknade halv 7 i morse... Robban drog iväg en kvart senare till bussen för att åka till jobbet...
jag gick kvart över 7 för att hinna till förskolan... :)

elicias dag där var riktigt bra... som det var den förra gången så struntade hon i mig...
mycket lek och käkade spaghetti och köttfärssås där till lunch... de har kommit med en ny grej... nu när hon inskolas ska hon gå mellan 9-14 varje dag denna vecka och sedan 2 veckor efter...
för att hon ska komma in i rutin..

efter maten var det dags att sova... psss.. hon skulle leka... hihi... jaja... vad gör man
vid halv 2 tyckte en av personalen att jag kunde gå...

så började knalla ner till stan... fick mess av minna att jag inte kunde komma... träffade gunilla och snacka med henne lite.. och sedan ner till stan...

nästan nere vid stan så hade elicia somnat... så tänkte att jag tar en runda till ragge eftersom marias dator behövde kollas... så tänkte tar det på samma veva när jag ändå e på väg hem... så fixade men datorn behöver formateras om helt klart... blev bjuden på mat och sedan så knallade jag och elicia hem... elicia sover nu och jag ska väl vara uppe ett tag till och sedan sova...


ja, jag och robban har gått ut med att vi är tillsammans... vi känner så starkt för varandra och det känns så rätt allting... :) så nu behöver ingen fråga...
vi kommer fortfarande göra alla dejter vi redan har bestämt att vi ska göra... som grönan, kryssning, bio... man måste ju få känna sig kär på nytt ju ;)

jaja, allt för idag...

imorn förskolan igen... 9-14... fredag ska jag bara lämna och gå... :) får se om de ringer överhuvudtaget... :P elicia e nog rätt lätt att ha med att göra ändå...

saknar dig hjärtat <3... längtar tills imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback