RSS 2.0

glad ♥

"vad jag mer tänker på är att jag känner mig rätt ensam... ensam på det sättet att de flesta jag umgås med har någon de delar sitt liv med... nog för att mina vänner alltid finns där, men jag vill fortfarande ha de där mysiga hemmakvällarna med myspys i soffan i en varm famn... romantiska middagar, trevliga pratstunder och mys i biomörkret..."

de dagarna är förbi... :)

var på dejt idag med en underbar kille :) Robban... och blev middag på tokmunken... haha... men vi hade det helt underbart hela kvällen...
blev en promenad sedan och minna hängde på... gick upp till kvarnen och var säkert där i ca 1 timma... sedan upp till minna... kaffe och wii... :P

sedan tog jag med mig min prins ner till tokmunken igen men var inte så mycket folk där... knallade hemåt och satt utanför till kl 3... innan jag gick in...

imorn tältning med monica, lina, joel och elicia...
söndag träff med min finaste igen :)



våra planer i fortsättningen blir att åka till grönan, åka på kryssning, gå på bio, filmkvällar och bara mysa :P
åh, saknar dig redan och så måste jag vänta tills på söndag :(


Kommentarer
Postat av: madde

grattis gumman kram

2010-08-14 @ 08:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback