RSS 2.0

hos karina och hälsade på :)

idag så var det en ganska underlig dag... regn, sol, regn, sol... typ hela dagen...

var ner till stan och satt där en stund... träffade mange, cicci, mirko och linnea...
gick ner till västerviken och var där en stund... sedan knallade jag över till tosterö och väntade vid macken på robban och alex... elicia fick en glass och jag köpte en dricka...
sedan när de dök upp så blev det en lekplats på väg upp till flugsvampen... :)
där var vi någon timme innan min faster dök upp :)
elicia hade då hittat en vattenpöl och badat i den... så det blev att byta kläder på henne och sedan åkte regnstället på... hmm..

uppe hos karina så kollade vi på katterna, drack kaffe (dricka för barnen) och käkade kakor...
det var riktigt mysigt... snackade lite med en granne till karina som hade en schäfer... :) riktigt fin också...
elicia gillade den och hon sprang runt bland vattenpölar och busade en massa... alex hade inte riktigt en sådan dag idag... mådde nog inte så bra trots allt...

jag är såå glad att jag har dig robban...

saknar dig väldigt mycket när vi inte är tillsammans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback