RSS 2.0

måndagen

låg och myste lite i sängen och robban drog iväg vid 7... halv åtta gick jag upp och elicia var då vaken så det blev frukost, som hon inte ville ha... så det var bara att klä på henne och gå till förskolan...

lämnade henne och knallade ner till minna... var hos minna tills elicia sedan skulle hämtas...
under tiden hon var på dagis så hjälpte jag minna med en annons på blocket om hennes hojkläder... :)

sedan hämtade jag elicia och knallade sedan ner till minna igen... vid halv 5 så drog hon iväg för att kolla på nya hojkläder tillsammans med roger...

när hon kommit tillbaka kl 6 så gick jag iväg till tågstationen för att möta robban... sen knallade vi till ugglans park för att kolla på lasse åberg, jennifer brown och janne schaffer... tyvärr blev det inga autografer eftersom vi var tvunga att gå till affären innan de stängde och när vi gick 20.40 så höll det fortfarande på i ugglan... fast det skulle vara klart 20.30... jaja... ibland får man ju offra lite...

handlade kattmat, bananer och en dricka... hmm, robban skämmer bort mina katter :P hihi..
inte för att det gör så mycket...



så det blev lite trazan och banarne också :P hihi... barna i ugglan tyckte nog det var riktigt kul... även de vuxna kan jag tänka mig :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback