RSS 2.0

Middag ute

igår var jag hos minna nästan hela dagen...

hon frågade om jag ville se rogers nya bil... helt klart :)

och vi knallade dit utan barn då marika tog dom en stund...
bilen var riktigt nice... :) jag lovar...

sedan träffade vi micke stenberg nere på stan också... så det blev att snacka med honom... blev dock 1 timme.. haha... jaja, sedan upp och dricka kaffe med minna och bara softa...

vid 17.30 tiden gjorde jag elicia klar... med regnkläder för att gå och möta Robban vid stationen... han kom från jobbet då... fy bubblan var ju nästan dyngsur när jag kom till stationen... stod där en stund innan han kom också...
sedan blev det lilla cleopatra... :) elicia fick äta från min tallrik om hon ville ha... för hon hade ätit hos minna...
så för mig blev det en ost och skinksallad.. och robban tog en kyckligsallad.
elicia var ju intresserad av bådas tallrikar... så det slutade med att hon åt från bådas... :) hehe...

sedan gick vi upp till ragge en sväng...
sedan hem till mig... elicia var på dåligt humör och hon ville inte sova...
blev 2 filmer, sedan sängen för oss...

jag hade svårt att sova och somnade vid 03.30 typ...

Kommentarer
Postat av: madde

det låter bra det där vännen.kram

2010-08-18 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback