RSS 2.0

mina tankar och funderinger

jag ligger oftast vaken någon timma i sängen innan jag somnar oavsett vad klockan är när jag lägger mig...

ni kanske undrar vad jag tänker på då?
en inblick kan ni ju faktiskt få...

tänker på framtiden och på tiden som varit... ganska jobbigt ibland...
just nu står man ju mitt emellan lycka och sorg och man vet inte alls hur man ska göra för att det ska gå åt de positiva hållet...
skulle behöva åka iväg på en kryssning, en shoppingrunda i sthlm lr någon annanstans. skulle behöva komma bort från strängnäs bara för en dag eller ett par timmar  skulle nog funka...

vad jag mer tänker på är att jag känner mig rätt ensam... ensam på det sättet att de flesta jag umgås med har någon de delar sitt liv med... nog för att mina vänner alltid finns där, men jag vill fortfarande ha de där mysiga hemmakvällarna med myspys i soffan i en varm famn... romantiska middagar, trevliga pratstunder och mys i biomörkret...

tänker mycket på de nära och kära som avlidit också... det är en hård tid när man förlorar någon... men när det är 6st på 7 år som lämnar jordelivet då börjar man faktiskt tröttna på att hela tiden känna sorg... 
undrar hur det skulle vara nu om mamma och pappa levde... pappa hade varit en stolt morfar och elicia skulle vara bortskämd som sjutton (det kan jag lista ut), mamma hade nog varit lika stolt hon (men hon har ju 6 st barnbarn tidigare)... men nu finns dom inte och jag är lika ledsen för det varje dag... 

 det var mina tankar för idag :)


Kommentarer
Postat av: madde

förtår dig gumman.kram

2010-08-10 @ 12:07:54
Postat av: Harriet Kyolaba

Hej igen läste genom lite på din blogg...jag kan säga att det är sällan man träffa på någon som är SVENSK om du nu är det:) SOm förlorat sina föräldrar..Jag hoppas vi kan hålla kontakt o dela lite tankar om våra MAMMOR för det svårt för folk som inte förlorat någon så nära att ens förstå eller fatta att man ibland vill bara bryta ihop....Vill inte vara för personlig här via bloggen men efter några ggr kanske vi kan ta det via Facebook eller msn...Kramar på er

2010-10-02 @ 22:03:06
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback