RSS 2.0

Ont ont ont

idag var jag inte pigg alls på att gå upp... tog upp elicia, gjorde frukost till henne... när hon var klar la jag mig i sängen efter att ha satt igång tv åt henne... hon kom in till mig några gånger och sedan så fick hon glass och fick kolla på tweenies...
monica, marcus och hanna kom över...
för att komma till ont ont ont e för att jag har ont i ryggen, magen, ena ögat, huvudvärk och hade tandvärk...

monica och hanna lekte en hel del med elicia och hon dansade lite åt låtarna de sjunger på filmen hon kollade på... elicia gick även bada eftersom hon kletat smör i håret...

sedan gick monica för att äta middag hos sin pappa och hanna gick hem för att gå promenad med mamma och sedan äta... marcus e kvar här...

så idag blev middagen couscous, korv och grönsaker :) riktigt nice... och till efterrätt fick elicia vaniljglass med mosad banan... det verkade hon gilla... :)

hon somnade vid 18 tiden och sover fortfarande... :) har ju tagit bort sovtiden mitt på dagen för att hon ska sova hela dagen...

jag har varit iväg till macken och träffat minna en stund och köpt ostbågar...

det var väl hela dagen  :)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback