RSS 2.0

Stallarholmen på 60års kalas :)

1/8
vaknade tidigt, drog ner till minna... var där 2 timmar ungefär och sedan började vi knalla mot tågstationen... jag, elicia, marika, zebbe, jesper och jasse skulle ta bussen till stallarholmen... minna och roger åkte bil dit med presenten till minnas pappa... som var en gasolgrill :)

ska försöka räkna upp alla som var där...
Minnas föräldrar såklart, Matti, Marja, Marika, Zebbe, Jag, Elicia, Minna, Roger, Jesper, Jasse, Merja, Micke, Casper, Mika, Åsa och Ella.

minnas pappa blev väldigt glad för presenten och sedan blev det fika...
som var smörgåstårta, tårta, bullar, kakor, kaffe/te/läsk...

kollade sedan när bussen skulle gå hemåt... och det var inte förrän vid 18.05 så det blev att tränga in oss i bilarna som ändå skulle till/förbi strängnäs... :P haha... men det gick bra...

var förbi minna och sedan in på affären för att handla och sedan hem... när jag och elicia kommit hem var jag på toa och min lilla tös hittade förståss potatismjölhinken :P haha...
 söt va??


Kommentarer
Postat av: madde

vad söt kram madde

2010-08-04 @ 09:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback