RSS 2.0

tältningen ♥

åkte ut vid 12 tiden igår till krampan och började sätta upp tältet... i första rundan åkte jag, monica, elicia och marcus ut... det var inga problem att få upp tältet men var lite jobbigare med elicia med just då... så vi fick stoppa upp emellan och gå och bada...

sedan kom lina och joel och då var tältet näst intill uppe. vi packade in liggunderlag och sovsäckar... hamnade i tältet en stund och satt och lyssnade på musik och snackade lite...

sedan var det dags för middag och vi grillade korv och hambrugare... elicia åt både och... sedan blev det bad... efter det var det upp i tältet och mysa med elicia som tyckte att det var lite kallt i vattnet efter ett tag...
det blev lite bus i tältet och elicia och joel busade en hel del... hihi... riktiga flirtisar :) fast på skoj då :P

vid halv 9 var det dags för elicia att sova... så monica tog över det... tillslut sov hon och jag ringde min prins :) hihi... som hade somnat när han nattat sin son :) gulligt...

men han ringde upp... så vi pratade en stund och sedan så grillade vi marshmallows och då dök minna, roger, marika, jesper och jasmina upp :) var faktiskt riktigt roligt att de dök upp :) lite överraskande faktiskt... fast hon ringde och sa att hon var där :) dom hittade oss inte riktigt...

sedan så var det självklart så att min mobil skulle dö... helvetes skit :(

natten var väl okay förutom alla myggor och på morgonen att man hade så ont i ryggen... :(

på morgonen blev det frukost och sedan lite kubbspelande innan vi skulle åka hem...
tältet revs fortare än det byggdes iaf :) hahaha

var hemma till ca 14 och nu har jag suttit vid datorn och lagat mat och fixat innan jag ska träffa robban :) ♥


Kommentarer
Postat av: madde

ha det så trevligt med din <3 kram

2010-08-15 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback