RSS 2.0

Ullis och Danne

igår när jag och robban vaknat till ordentligt så knallade vi upp till danne och ullis och skulle hämta elicia...
blev kaffe och var där i 3 timmar och snackade lite och så...

var faktiskt riktigt trevligt... elicia hade haft det bra och ätit väldigt bra... :) vilket var skönt... dock var hon förkyld och hosta hade hon fått... hmm, nog jag som smittat henne :( men men

när vi sedan gått därifrån så gick vi över till markussons och jag lånade toaletten och sedan till långbergsskolan och minna, roger och barna kom dit... sparkade lite boll och spelade lite basket :) dock inte jag för jag orkade inte...
när det började regna så började vi röra på oss... robban stack ner på stan och jag knallade hem direkt...

sedan blev det potatismos och fiskbullar, elicia badade och sedan blev det sängen...
jag och robban kollade på 2 beck och sedan gick vi och la oss... jag somnade nog väldigt fort i natt... men det kanske inte är så konstigt... jag har värsta hostan och det e riktigt jobbigt... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback