RSS 2.0

underbar dag <3

vaknade vid halv 5 i panik och trodde jag försovit mig men insåg väldigt fort att det bara var att sova ett par timmar till... :P

när jag sedan vaknade vid halv 8 så var det bara att klä på oss, ge elicia lite frukost och sedan lite tv till det... sedan till macken för att köpa en banan och pucko till mig... sedan knalla vidare till dagis... hmm, var där tidigare än väntat... tog ju fan längsta vägen ever för att komma till dagis idag...

väl framme vid dagis så lämnade jag bara... fick en puss, kram och sedan vinkade hon och gick in i rummet bland alla leksaker igen :) skön unge man har...

jag knallade ner till minna i ca 1 timme... sedan gick vi för att möta min älskling och hans son... :) fick låna minnas ena vagn över helgen just för att robban inte hade fått med vagnen från mamman...
men men det gör ju det samma... vi stannade i ugglans parks lekparken så alex fick gunga och åka rutschkana...
blev sedan en fika på geroge med monica... när vi satt och fikade så ringde de från dagis men det var bara för att säga att elicia hade somnat och att hon var först av alla barnen med det... rätt kul... :P visade sig tuff för mamma 2 dagar när jag var med... :P hihi..

efter att ha fikat gick vi runt lite och hamnade på blomaffären i präntaren och stod och snackade lite med sarah... :) var trevligt och tillslut så var kl så mycket att vi skulle hämta elicia från dagis... när vi kom upp dit så var elicia vaken och sprang fram till mig när jag satt mig på huk... åh, hade faktiskt saknat min skrutt sedan jag lämnat henne, samtidigt som det var skönt att vara lite för sig själv... hmm, det var jag ju inte, men ändå...

sedan blev det att knalla ut till tosterö eftersom robban skulle ut med hans hund :) riktigt fin hund... gick riktigt bra...
sedan blev det glass på macken där ute och sedan in till stan där det blev ugglan och mat...
sedan stora lekparken och där hade vi ritkigt skoj, och barnen med såklart... :) succe dag helt klart...
blev sedan att kolla när en kompis till monica spelade i västerviken... :P
en runda runt strandbadet och sedan upp till lidl för att jag skulle handla hem lite...

nu sitter jag hemma och verkligen SAKNAR min älskling <3...
undrar just vad vi kommer hitta på med barna imorn :)

natti natti nu alla... ska faktiskt konstigt nog lägga mig tror jag :) ganska trött.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback